Klachten & Service
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@spelplaneet.be of ons te contacteren via de contact pagina.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WekwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
​
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."
​
​
Voor overige vragen kunt u altijd terecht bij ons via info@spelplaneet.be of via het contact formulier.
Wij proberen op werkdagen binnen de 24 uur op uw vraag te reageren.
+32 3 361 03 06